Teröristler Halep’e kimyasal saldırı düzenledi

Teröristler dün akşam saatlerinde Suriye’nin kuzeyinde Halep kentine klor gazı içeren roketlerle saldırı düzenledi.

Sputnik’in haberine göre saldırıda şimdiye kadar en az 8 kişi hayatını kaybederken 40 kişi de solunum sorunu nedeni ile hastaneye kaldırıldı.
Teröristler daha önce de Suriye’nin Han Şeyhun ve Doğu Guta gibi bir çok bölgesine kimyasal saldırı düzenleyerek bundan Şam yönetimini sorumlu göstermeye, böylece batının Suriye’ye saldırı için bahane oluşturmaya çalıştılar.
Bu bağlamda Amerika, Fransa ve Britanya 14 nisan günü Doğu Guta’ya kimyasal saldırı düzenlendiği gibi boş bahanelerle 100 füze ile Suriye’nin değişik noktalarına saldırı düzenlediler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.